
Boje u tekstilnoj industriji Boje su sastavni deo našeg svakodnevnog života, kako privatnog tako i poslovnog, čak i ako se ne bavite dizajnom, i imaju dubok uticaj na naše emocije i percepciju stvari oko nas. U tekstilnoj industriji, ova moć boja koristi se na različite načine kako bi se stvorili proizvodi koji komuniciraju željene emocije i privlače pažnju potrošača. Disciplina zvana “psihologija boja” proučava kako boje izazivaju različite emocionalne reakcije i kako su povezane sa našim iskustvima i kulturom. Najopširnije se boje percipiraju na sledeći način: Crvena - Strast i Energija: Crvena boja često se povezuje sa strašću, ljubavlju i energijom. U modi, crvena odeća često se nosi kako bi privukla pažnju i istakla samopouzdanje. Takođe, ova boja se često koristi u restoranima za podsticanje apetita. Ona čak može izazvati uzbuđenje i podići nivo adrenalina. Zbog toga se često koristi kao znak upozorenja ili povećane pažnje, znakovi ...